Metropole Orkest × Audio-Technica

Ontdek hoe wij samen "The Art of Listening" vormgaven.

Rondom de release van het album “Arakatak” ontwikkelden het Metropole Orkest en Audio-Technica een premium storytelling-pilot. Het doel? De unieke luisterervaring van een high-end hoofdtelefoon laden met artistieke diepgang, zonder dat het voelt als een platte reclame.

Wat we hebben gedaan:

  • Cinematografische Minidocumentaire: Een high-end film (The Story Behind the Record) waarin chef-dirigent Miho Hazama reflecteert op het creatieve proces, ons 80-jarig jubileum en het belang van detail en geluidskwaliteit. De film opent met een intiem luistermoment via de apparatuur van Audio-Technica.
  • Social Media Campagne: De hoofdfilm (6–8 minuten) is doorvertaald naar 5 kortere social media assets (teasers en reels) voor de release-opbouw en langdurige branded storytelling.
  • De Synergie: Audio-Technica liet hiermee de superieure kwaliteit van hun producten zien in een authentieke, culturele context. Het Metropole Orkest kreeg een grensverleggende videocampagne van wereldniveau voor haar nieuwe album.

Word ook vriend van het Metropole Orkest

en draag bij aan educatieve projecten en aan het behoud van Nederlands erfgoed.